Tennisvereniging Smitshoek

Leon Zuijdendorp geeft tennisles
in Rotterdam en omgeving.

De Tennisschool verzorgt groeps- en privélessen,
clinics, schooltennis en tennisactiviteiten.

Schrijf me in

De Tennisschool verzorgt groeps- en privélessen, tennisclinics, schooltennis en tennisactiviteiten.

Privé tennisles

Privé tennislessen zijn te volgen voor alle leden van Tennisvereniging Smitshoek. De kosten bedragen €47,50,- per uur. De lessen worden aangeboden per 15 weken in het voorjaar en najaar.

Groepstennisles

Groepslessen zijn te volgen voor alle leden van Tennisvereniging Smitshoek. De kosten bedragen €47,50,- per uur, per groep van maximaal 4 personen. Zo houden we de groep klein en is er aandacht voor iedereen. De lessen worden aangeboden per 15 weken in het voorjaar en najaar.

Tennisclinics

Bij tennisclinics is veel mogelijk. Van bedrijfsfeest, teambuiling, tot een leuke sportieve sessie met je vriendengroep. De kosten zijn afhankelijk van de groepsgrootte, materialen en het aantal banen. Neem daarom voor meer informatie contact op met De Tennisschool.

Materiaal advies

Ben je op zoek naar tennismateriaal of kleding? Ik help je bij het maken van de juiste keuzes en regel wat je nodig hebt via mijn sponsor Tennis Only. Hier vind je al je favoriete sportmerken. En als je aangeeft via De Tennisschool te zijn gekomen of lid bent van T.V. Smitshoek, dan heb je recht op aantrekkelijke kortingen op de nieuwste spullen en een gratis bespanning bij aankoop van een nieuw racket.

Wil je beter worden in het tennisspel? Of wil je op een leuke toegankelijke manier leren tennissen? Het kan allemaal bij De Tennisschool in Rotterdam en omstreken. Neem even contact op om de verschillende opties te bespreken.