Leon Zuiderdorp

Leon Zuijdendorp geeft tennisles
in Rotterdam en omgeving.

De Tennisschool verzorgt groeps- en privélessen,
clinics, schooltennis en tennisactiviteiten.

Schrijf me in

Leon Zuijdendorp is oprichter van De Tennisschool. Ooit speelde hij zelf in de top 10 van Nederland bij de junioren en nu zet hij zijn kennis en passie in om iedereen het plezier van het tennisspel te laten ervaren.

Plezier in het spel staat voorop bij De Tennisschool. Door spelend te leren worden zowel de technische, tactische, conditionele en mentale vaardigheden van iedere leerling – jong en oud – verbeterd. De Tennisschool staat voor een persoonlijke aanpak, waarbij spelplezier en vooruitgang hand in hand gaan. Een aanpak die ook doorklinkt in de sociale betrokkenheid van De Tennisschool. Zo verzorgt De Tennisschool ook clinics, schooltennis en tennisactiviteiten.

Materiaaladvies

Ben je op zoek naar tennismateriaal of kleding? Ik help je bij het maken van de juiste keuzes en regel wat je nodig hebt via mijn sponsor Hiemstra Sport in Barendrecht. Hier vind je al je favoriete sportmerken. En als je aangeeft via De Tennisschool te zijn gekomen of lid bent van T.V. Smitshoek, dan heb je recht op een aantrekkelijke korting van 15%!

48 uurs bespanservice

Met mijn 48 uurs bespanservice zit je nooit langer dan twee dagen zonder tennisracket. Lever je tennisracket in en je ontvangt een bericht als je racket weer gereed is. Als je lid bent van Smitshoek kun je hem weer op de club afhalen. De kosten bedragen €20,- per racket. Neem contact op waar je je tennisracket kunt brengen.

De Tennisschool vindt het ook belangrijk om de betrokkenheid tussen leerling, club, sponsor en trainer te vergroten.

Dit bereikt De Tennisschool door de volgende taken centraal te stellen:

• Sporttechnische taak

Het lesgeven, maar ook het scouten en begeleiden van spelers.

• Scholingstaak

Kinderen worden naast sporttechnisch ook sociaal en communicatief geschoold.

• Begeleidende taak

Het begeleiden van spelers bij bepaalde blessures (sportgezondheid) en het helpen bij persoonlijke (mentale, maatschappelijke) problemen. Deze taak is vooral signalerend en adviserend.

• Beleidsmatige taak

Waar het kan en gevraagd wordt adviseren wij de (beleidsbepalende organen van de) vereniging, zoals het bestuur, de jeugdcommissie, de wedstrijdcommissie en de competitiecommissie.